2012. május 18., péntek

Halálnapodra

 
...kézről kézre jártak a szürke, idomtalan, különbözőségükben tökéletesen egyforma kövek, mígnem az utolsóhoz érkeztünk. Ahogy ezt is letettük, és csak az üres kezek maradtak, megértetted, hogy nem számít az óra, és a kövek sem számítanak, csak az, hogy együtt számolhattunk. 
És mire eszedbe jutott, hogy össze kell kulcsolnunk üresen maradt kezeinket, addigra én fogtam meg a tieidet.
Egy perccel hamarabb szerettem, de egy pillanattal sem tovább.
Ne füröszd sokáig magadban, mert nem jut időd megmosni bennem.
Egy perccel hamarabb szerettem, de egy pillanattal sem tovább.

7 megjegyzés:

  1. Az írás, ami életben tartana, ha hagynám. Mindig erre emlékeztetsz. De ma nem halhattam meg ismét, így újrakezdtem. Bár, ahogy a mosolygós bögre mondta..: "minden kezdet nehéz.."

    VálaszTörlés
  2. Igazságtalan.
    Te tudsz engem, s én nem tudlak téged.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. zs) kommentelni
    z) tudni=ismerni
    y)olvasni
    x) tetszőleges válasz.

    és egy kiáltó kérdőjel.
    mellesleg megjegyezve, az igazságos világba vetett hit egy elég rossz emberi felfogás,kedves K., már ami a pszichológiát illeti..abból is a szociálisabb fajtát. ..

    VálaszTörlés
  5. ha jól értem a feladványt, akkor zs) és z). Ha.

    És a válaszom a következő: A hit nem felfogás.
    CSAK az a baj, hogy ezt MA kevesen élik meg/értik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a kommentelés megoldva, az ismerkedés zajlik, a hit pedig mustármagnyi.

      Törlés
    2. Az bőven elég lehet!

      Törlés