2011. február 5., szombat

Letters to Szandi

Ne nézd.
Ez a kép múltunk. Jelen és jövő.
Ne haragudj az angol címért, kell, mert populizmus.
Kell, hogy mások is értsék ezt a képet.
Hogy itt ülök csillámló sziklafalon, és egyedi szóhasználattal:
hiányzol nagyon. Ezt nyilván senki nem mondta még így ki.
Kedves Szandi!
Ma nem vagyok jó, ma rossz vagyok. Ma fekete bársonyba kötnek vérző angyalkarok. Ma a hideg hív, ami szívem tölti meg, ma azt hiszem, magam vagyok a hideg. Ma hiányzol, és hiányzol nagyon, ez a mai nap egy átlagos napom. Ma múltat véreznek kopott fényképeink, s az utak hozzánk, akár rozsdás csatornában a zúgó, hideg eső, megeredünk. Szandi, ma egyedül vagyok, s itt ülök nélküled.
Agyamban képed ég, nem érinthetem.
Ne nézd. Lefotóztalak agyamban.
Ez a kép múltunk. Jelen és jövő. S amit ráfestett a sors, megérteni soha nem fogom, de már nincs mit, nem is akarok mit tenni, ez az életem.
Szandi, ha haragszol, akkor is szeretlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése