2010. július 26., hétfő

after /// én vagyok - 3

I know it's hard to tell,
de nem lehetetlen, dobogja szívem.
Próbáljuk hát meg.

Bűnös tenyeremben bőrt szorítok,
angyalkönnyeket múlttá markolok, szerelemmé.
A halál a múlt, s láss csodát, van tavasz, van új kezdet:
a múlt pedig a szerelem.
Maréknyi vizet fog fel kezem,
tükrében a változás állandóságát,
magamat látom.
Avagy egy egyszerű szituáció, egyszerű szavakkal:

Az erkélyen állok, és arra gondolok, hogy itt egyszer még boldog leszek.
Aztán észreveszem, hogy nem egyszer majd, hanem most.

Hitem van abban, hogy a posztmodernt egyfajta tiszta nyelv fogja maga alá gyűrni.
Ezen az alapon pedig bocsássátok meg tiszta nyelvemet.
Szerelemmé, jövővé markolok angyalkönnyeket, - csillámos homály - s
hogy megbocsátok magamnak - ez vagyok én, ez én vagyok -, megmosdok könnyeinkben,
megmosdok tiszta tenyeremben.
- Human under all.
- Human after all.

3 megjegyzés:

  1. Az összművészeti koncepció jegyében hozá kell tennem, hogy a post az alábbi link zenéjével együtt teljesértékű: http://www.youtube.com/watch?v=H2blSInrXUA

    VálaszTörlés
  2. „Én vagyok“ - szavak Jézustól.



    Jézus pedig monda nékik: Én vagyok az életnek ama kenyere: aki hozzám jő, semmiképpen meg nem éhezik, és aki hisz bennem, meg nem szomjúhozik soha.
    János 6:35

    És monda nékik: Ti innét alól valók vagytok, én onnét felűl való vagyok; ti e világból valók vagytok, én nem vagyok e világból való.
    János 8:23

    Míg e világon vagyok, e világ világossága vagyok.
    János 9:5

    Újra monda azért nékik Jézus: Bizony bizony mondom néktek, hogy Én vagyok a juhoknak ajtaja.
    János 10:7

    Én vagyok a jó pásztor: a jó pásztor életét adja a juhokért.
    János 10:11

    Én vagyok a jó pásztor; és ismerem az enyéimet, és engem is ismernek az enyéim,
    János 10:14

    Arról mondjátok-é ti, akit az Atya megszentelt és elküldött e világra: Káromlást szólsz; mivelhogy azt mondám: Az Isten fia vagyok?!
    János 10:36

    Monda néki Jézus: Én vagyok a feltámadás és az élet: aki hisz én bennem, ha meghal is, él;
    János 11:25

    Ti engem így hívtok: mester, és uram. És jól mondjátok, mert az vagyok
    János 13:13

    Monda néki Jézus: Én vagyok az út, az igazság és az élet; senki sem mehet az Atyához, hanemha én általam.
    János 14:6

    Én vagyok az igazi szőlőtő, és az én Atyám a szőlőműves.
    János 15:1

    Monda azért néki Pilátus: Király vagy-é hát te csakugyan? Felele Jézus: Te mondod, hogy én király vagyok. Én azért születtem, és azért jöttem e világra, hogy bizonyságot tegyek az igazságról. Mindaz, aki az igazságból való, hallgat az én szómra.
    János 18:37

    Én vagyok az alfa és az omega, kezdet és vég, ezt mondja az Úr, aki van és aki vala és aki eljövendő, a mindenható.
    Jelenések 1:8

    Mikor pedig láttam őt, leesém az ő lábaihoz, mint egy holt. És reám veté az ő jobbkezét, mondván nékem: Ne félj; Én vagyok az első és az utolsó, Jelenések 1:17

    VálaszTörlés
  3. Ezt mellesleg nagyon köszönöm, Kedves Hölgyem/ Asszonyom!

    VálaszTörlés