2010. április 28., szerda

ezek a viszonyok


ezek a viszonyok mondom a szemébe

18 ártatlan érintetlen

mit ragozzam szent

nézek rá akárha tanár volnék s diákom ő

ezek a viszonyok pedig most fordulnak pontosan

most ő mondja s én hallgatom

most ő nyitja beszédre száját

s nekem szomjaznak kiolthatatlan szomjúsággal

oly hosszan süket füleim

s szavának teremtő erejével feladja nekem leckéül az én hittel terhes életemet


én csak ezt a pár szerettemet fogom

nemde

középiskolás fokon

tanítani

2 megjegyzés:

  1. ezek a viszonyok.
    EZ.
    az utolsó 4 sort lehagyva gyönyörűen összefoglalja életem egy fontos szakaszát... regényteremtő idei telemről, tavaszomról s nyaramról.

    köszönöm a magamra ismerés élményét! :)

    VálaszTörlés
  2. jámbor szándék az egész :-)

    VálaszTörlés