2011. január 23., vasárnap

Öndefiníciók, vol. 11.

az élet távoli hatalmas kusza bábeltornya
- vakító feketén matt-szilánkosan ragyogva -
egyetlen szögként nehezedik mellkasomra
a bal vállam sors a jobb szerencse
s ha bármelyik jönne az úton szembe
kajánul szemembe nevetve
tisztán mutatnám fel kezem
nézze meg bátran
csak félig rajzoltak valami vonalat tenyerembe
hogy nincs ki választ adjon tudom
hogy nincs ki legalább kérdezzen tudom
s hogy lassan omlanak a kérdés-válaszfalak
belefáradni gyötört vagyok unom
állok kifeszített fényben
s mely csepp eret rajzolván kezemre
útnak indít a végtelenbe
hullani készül éppen
ez a kusza torony
ez a nem múló jövővé dermedt örök jelen
ez a kusza szövevény ágaival
át álmon valóságon és a lekurvált életen
ez a torony mely rendíthetetlenül szívembe fúródik
rendíthetetlenül nem létező talpkövén
ez a pillanat pedig - HIÁNYOD - az örökkévalóság
...
..
.
.
.


4 megjegyzés:

  1. gyönyörű képeket használsz, írom ezt akkor is, ha - szerintem - szomorú vagy, legalábbis ezt érzem.
    (viszont találtam benne oximoront! :) )

    VálaszTörlés
  2. valamelyik nap tanítottam az oximoront. (tanítotTALAK???)
    Közben úgy mosolyogtam. Tudod, ott belül, amikor eszembe jutottál. :-)

    (ui.: sajnos jól látod:-( na de most ez van, a közhelyes mindenit neki!)

    VálaszTörlés
  3. orulok, hogy tanitottal! es annak még inkabb, hogy mosolyogtal kozben, mert eszedbe jutottam. akkor már megerte oximoronnak lennem...
    :)

    VálaszTörlés