2010. január 17., vasárnap

Fél(re)szerkesztett jelen

Tisztelt olvasó, a következőkben összefoglalom röviden, mozaikosan a mostanában történteket. Ha esetleg valahol nem világosak az összefüggések, akkor az azért is lehet, mert nincsenek is. Vagy mert nem volt energiám egy összefüggő valósággá szerkeszteni őket. Energiahiányom miatt. Ezúton is kérem elnézésüket.

1. Rihes retkes ringyóimról, számos kéjkurváimról:
Sokan vannak és olcsók és folynak a csapból. Rihesek, retkesek, számosak, és persze, hogy… - na persze csak akkor, ha valaki más lennék. Épp az a leányvásár, mint régen falun volt. Lehet venni. Kilóra. Magaddal fizetsz.

2. Jó az inged – kacsint rám kacéran, kéjsóváran egy szent ahszin.

3. Mázel – zsidó szó, jelentése: szerencse. Ebből jön a mázli.

4, Az utcán valami homályos arc megy el mellettem, s hallom, ráköszön valakire: Szervusz Péter! Megfordulok – de bassza meg: MIÉRT?! Nekem szólt. Balladai. Ő a kőszikla, én meg elvégre a másik véglet volnék. Mégis megfordultam. De bassza meg: MIÉRT?! Az arca jóságos volt, akár a Bob csöcsei. Pedig neki igazi csöcsei voltak.

5. Nem a papír dohosodik a kezem alatt, hanem a billentyűzet. Ez korrajz. Huszonnégy vagyok – és ennek tényleg lófasz köze a teljességhez, viszont Matuzsálem a nyomomba sem pisálhat.

6, Értőkre rájön a trágárság.

7. Drága, attól még, hogy rám írod, nem fogom magamra olvasni, hogy nem vagy fontos nekem.

8. +36

9. A mobiltelefonos istenveréséhez képest a kiűzetés laza családi vígjáték.

10. A hívott logikai kapcsolat átmenetileg nem kapcsolható.

11. duplacs ellensúlyoz, minden udvarlás nélkül írom, egyenesen, hogy a Jóisten kreatív volt, amikor összerakta. Köszönöm, neked, Uram.

12. E. útjai önmagához másképpen: „Útjai-e önmagához?”

13. Régóta ígérem, hogy elmondom, ki az a k. Tessék: K.-ra sok k. betűs volt hatással. Bevallása szerint Krisztus, Kafka, Kosztolányi, a kurvák, persze Kassák és nem utolsó sorban Kilien. Majd még a többit is elmondom – mondja.

14. A héten kurvára átírok egy Tóth Árpád verset, be fogtok szarni. Takler azt mondta, ha megteszem, nemcsak ő publikálja le, de egy érdemes kiadónál is megfuttatja. Mit bánom.

15. „Köszönet a hosszú évekért, köszönet a sok-sok mindenért, és azért, hogy bármi áron mellettem maradtál” – ismeritek, ebből rap számot csinálok. Magam, a kulcsa, hogy ironikusan fogom elreppelni.

16. Filmet forgatok az életemről abból a célból, hogy eljátszhassam magam és így legalább a forgatás alatt önmagam lehessek.

17. A fengsüis istenveréséhez képest a mobiltelefonos istenverése etc.

18. Blikk: 32 rétegű wc papír.

19. Zavarba hoz a diákom miniszoknyája. Meg ami alatta lehet. Nyugi, már 18.

20. Ez nem én vagyok.

21. k. sehol.

22. Szomorú hírem van: felnőttem. Kétségkívül. Mert láttam anyám szemében. Aki ezután bocsánatot kért, amiért nem tudta rejtegetni, és így fájdalmat kellett ezzel okoznia nekem.

23. Úgy vegyétek a következő négy parlamenti évet, hogy a Fid-SZ mindenkire rá fogja sütni, hogy vagy szélsőjobbos vagy baloldali. Ők döntik el, ha kell, az alkotmányba is beleírják. Így nézne ki: „Mi vagyunk a Fid-SZ. Egyenlő jobb oldal. Aki nem mi vagyunk, az mind szélsőséges vagy baloldali.” Őszintén sajnálom azokat a milliókat, akiknek azt kell majd látniuk 1 ÉVEN BELÜL, hogy a Fid-SZ sem váltotta meg Magyarországot. Ugyanakkor, nem, nem vagyok ellenük. Én is azt kívánom; ők következzenek. És az Úr látja lelkem; szeretném, minden szívizmommal azt kívánom, bárcsak ne lenne igazam ezzel az „1 éves” dologgal. Szívesen kérnék elnézést mostani véleményemért. Bár azért nekem ők ne mondják meg, hogy azért, mert nem rájuk szavazok, már nem is lehetek jobboldali. Apu nagynyomású kompresszora vagyok, ami átmossa a teljes magyar társadalom becsomósodott, szennyes politikai berögződéseit.

24. éves vagyok. És ennek tényleg lófasz köze a teljességhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése