2010. november 27., szombat

...password...
...és visz a kezem, már bent vagyok...
...írnom kell, legfeljebb, ha kijózanodok tovább nem titkolható hiányod magamként magamra törő gyilkos leheletétől, ma, holnap, egyszer, akkor kitörlöm az egészet azzal a céllal, hogy a következő ébredésnél elpazarolt véremként sirassam meg ezt a néhány sort...
...ez a nap ajándék, amit mások elpazarolnak...
...a legfájóbb az az üresség, amelyben arra ébredek rá, hogy minden, de minden amit itt művelek, nem más, mint a megtölthetetlen üresség, hiányod, amely megfogalmaz. Önsajnáltatás, ahol nemcsak tárgy vagyok - a megsajnálandó tárgy -, de egyben a megszólított is. Az, aki sajnáljon...
...egy emlékbe eltett pohár vagyok, mely számolhatatlanul láthatatlan-sok hajszálrepedése önbörtönében emléked őrzi, a semmit. Ne érintsen senki a polcon, eltöröm magam...tudom, hogy üres vagyok, de a lehetséges rosszak között így a legjobb nekem. Így:
darabokban-egyben,
tiszta és teljes emlékeddel
dararabokra tört, mocskos
szívemben...
...Istenem, ha meg tudod magadnak bocsátani, hogy létezem, akkor fejet hajtok: Te is létezel...
... és üzenem az összes baráti, testvéri, és apai, anyai együttérzésnek, üzenem magam együttérzésének: semmit, de semmit nem értek!
...delete...
del.
...címet sem adtam, delete...
del.

4 megjegyzés:

  1. "így a legjobb nekem. Így:
    darabokban-egyben,
    tiszta és teljes emlékeddel
    dararabokra tört, mocskos
    szívemben..."
    ÁMEN! ÁMEN?

    VálaszTörlés
  2. kedves Oximoron!
    Szeretnék találkozni veled, és megölelni téged azzal a tudattal, hogy ettől nem lesz jobb, de akkor is: legalább megpróbáltuk. Nézd, a "közös múltunk" fényében/árnyékában milyen groteszk és milyen valóságos ez a szó: hiányzol.

    VálaszTörlés
  3. jajmá! 'iszen itten vagyok, la!

    VálaszTörlés
  4. jójó, értem, de ....
    semmi de. Igazad van. :-)

    VálaszTörlés