2010. május 25., kedd

Öndefiníciók, vol. 10/2.

Lívia
Ildikó
Annamária
Judit
Éva
Zsuzsa
Judit
Niki
Judit
Edina
Anikó
Eszter
Éva

Egyszerű leszek, meg nem is kell nagy fantázia, ők voltak a nőim, a szerelmeim, múzsáim, hogy is kéne ezt megfogalmazni (?), egyszerűen: hozzájuk volt közöm. Így. Meg így: Róluk nyertem jelentéseimet.
A teljesség igénye nélkül, lehet, hogy ki is maradtak, de most ez a leltár. Ha a magány állat lenne, milyen állat lenne? Te milyennek képzelnéd el, és miért annak? Bekommentelnéd? Majd én kezdek, szerintem, ha a magány állat lenne, akkor a magány tetű lenne. Azért, mert nem tudod levakarni magadról. Csodálatos, csodálatos, kérem!
Biztos mindenkit a folytatás érdekel. Akkor jó, mert engem is. De egyelőre kész, ennyi a leltár, köszönöm a figyelmet!

Ápropó, mégegy apróság, volt köztük egy lány, akit szerettem is, s talán szeretek is, s talán szeretnék is. De mint tudjuk: ebbe más is belehalt már.

3 megjegyzés:

  1. A magány hiány, Te teremted meg, de mégis ezáltal tudod csak definiálni Magad. A magány tehát legyen sirály, vagy albatrosz, de csak Baudelaire miatt, és mert ez jutott először eszembe, miatta. (mert galamb ugye nem lehet azt már tudjuk:)).

    VálaszTörlés
  2. óbekár, hogy lelőtted, amit írni akartam. hogy mit? tudod jol. "ebbe más is belehalt már"

    VálaszTörlés
  3. Csak miattad lőttem le, kedves Oximoron. :-)

    VálaszTörlés