2010. január 27., szerda

VAGYONOM ÉS FEGYVERTÁRAM


"Kedves tárgyaim az asztal üveglapján.
Nagyon szegényes az összbenyomás.
Különböző világtájakról érkezett festéktubusok
barátaim küldték akik feloldani kívánják
magányomat és megértik képeimet
melyek az egyszerűség és tisztaság
nyelvén beszélnek.
Néhány megfakult fénykép összekuszált múltamat idézik.
Fehér papírlapok szétfolyt vércseppek nyomaival.
A költő elvetélt magzatairól vallanak.
És levelek
levelek amiket nem válaszoltam meg s ezért állandóan
nyugtalanítanak.
Ecsetek tollak ceruzák.
Íme az én vérrel be nem mocskolt fegyvereim."


- Írja, festi Kassák.

Nah, ömlengések csupasz, énfeltáró sorai. Színei.

Az első és eleddig egyetlen idegen olvasó is megnyugtatott, hogy nem kíván revansot, ha előszedem az önfeltárást fegyvertáramból.

e.-nek nyilván más, neki a világ legjobb embere,

Nekem Kassák az apám.

És a testvérem.

A fiam.

Én KASSÁK LAJOS vagyok.

Tudjátok, Kassáktól tanultam, hogy nyugodtan leplezzük le magunkat. Példát mutatott, amikor bevallotta, hogy az ő művei csak és kizárólag egy művel rokoníthatóak, ami pedig... (Aki kíváncsi, járjon utánam.)

Most úgy tudom, hogy semmi mással nem ajándékozhatjuk meg a világot önmagunk legyőzésén kívül.

Ennyink van.

Ennyim van.

Ez hát az én Testamentumom,

ez hát az ÉN vagyonom és fegyvertáram.

Ajánlom magamat tisztelettel, - k.

3 megjegyzés:

  1. T. Tanar ur
    Veletlenul talaltam ra a blogra....
    Egyebkent elnezest h ide irtam csak annyit szerettem volna tudatni tanarurral h volt egy tanitvanya tavaly aki kb az eletet odaadta volna tanarurert... :-$( mert szerelmes volt)
    Minden jot es bocsanat h ekezet nelkul...

    VálaszTörlés
  2. Bárki légy is, kedves betty, nincs miért haragudnom. Csak legyél türelemmel, és hidd el, eljön még az ékezetes betűk ideje. A dolgok akkor, ott és azokkal fognak kiteljesedni, amikor, ahol és akikkel kell. Sok sikert!

    VálaszTörlés
  3. Csak azert irtam mert ez a blog kisse depresszios es akartam h tanarur tudja h mindenki nagyon szerette tanarurat van aki meg jobban...

    VálaszTörlés